30 BDSM vragen

Onlangs kwam tijdens een van de wekelijkse dinsdagavond chatdiscussie op het forum van Kari's Place het blogthema:  '30 days of kink' ter sprake. Erg interessant, en een mooie gelegenheid om dit bloagaccount eens echt te gaan gebruiken!  Ik was niet de enige die avond die geinspireerd raakte en wellicht dat we met z'n tweeën actief aan de gang gaan met de dagelijkse BDSM vraag...
Waar we het beide wel al meteen over eens is dat het ons niet zal gaan lukken om hier ook echt dagelijks iets neer te gaan zetten, maar ik heb wel de intentie om in ieder geval de 30 vragen voor het eind van dit jaar 2011 (een verlaat voornemen dus ;-) ) te hebben beantwoordt.

De eerste 'uitdaging' is om een goede vertaling te vinden van het blogthema '30 days of kink'. De vragen beginnen met de vraag of je sub, switch of Dom(me) bent en zijn in mijn ogen  sterk  BDSM gerelateerd. Kinky vind ik een veel breder begrip... Ik wil het graag in het Nederlands houden en het 'goed' vertalen (naar wat ik er mee wil). Dus heb ik eens gezocht op de betekenis van kink en kinky:
Voor kinky geeft Googla translate de volgende vertalingen:
  1. vreemd
  2. pervers
  3. kroezend
  4. ongewoon
  5. kronkelig
en kink:
  1. kink
  2. kronkel
  3. slag
  4. krul
Daar zit niks bij wat mij aanspreekt en daarom heb ik gekozen voor '30 BDSM vragen', ontwijk ik meteen de dagelijkse druk ;-) en positioneer meteen mijn 'kink', die ik zelf helemaal niet vreemd, pervers, krioezend, ongewoon of kronkelig vind. Alhoewel ik het heerlijk vind om te kronkelen of iemand te laten kronkelen ;-).

De kop is eraf, laat de vragen nu maar komen (één voor één, in mijn eigen tempo). 

Reacties

Unknown zei…
Ik zou zeggen "laat die vragen maar komen" Ben benieuwd!
Miss Bonnie
p.s. ook ik vind kronkelen fijn ;-)

Populaire posts