Vraag 13: Vertel zo goed mogelijk waarom je je zo aangetrokken voelt tot BDSM.

 Vertel zo goed mogelijk waarom je je zo aangetrokken voelt tot BDSM.

Waarom....dat is een moeilijk vraag! 

 Ik ben al sinds de pubertijd bezig met BDSM. Begonnen met onderdanige gevoelens, en die heb ik nog steeds. Ik ben echter ook graag als Dom aktief. Switch dus😊.

Soms wordt het gezegd dat je aan de werkelijkheid wilt ontsnappen door in een andere rol te kruipen. Ik geloof niet dat dat bij mij het geval is. Wel vind ik het fijn om me volledig over te kunnen geven aan een Meesteres. En ik vind het ook een goed gevoel geven om een subje datzelfde gevoel te geven met uiteraard in achtneming van de vijf V's (zie een andere post hierover).

Als onderdanige onderga ik de pijn en ik begrijp dat er dan endorfine vrij komt en waarschijnlijk is dat de oorzaak dat ik daar naar op zoek ben...

Verder heb ooit iets gelezen over seksueel avonturisme en dat is het denk ik ook.

Als ik leer ruik of ik zie een vrouw in een lange leren jas dan begint het bij mij al te kriebelen en gaat de fantasie er met mij aan de haal. En de link van vrouw in een lange leren jas naar Meesteres is natuurlijk snel gemaakt.






Reacties

Populaire posts