Vraag 2: Lijstje met BDSM interesses - deel 1

"List your kinks" oftewel "Maak een lijstje van jouw BDSM interesses".
In Vraag 1 gaf ik al aan dat ik een paar jaar geleden een BDSM checklist heb ingevuld. Wat ik inmiddels wel weet is dat mijn interesses in de loop van de jaren veranderen en daarnaast heb ik me ontwikkeld van een pure sub naar een S/switch... Toch denk ik dat die lijst een aardige houvast is om allerlei BDSM elementen de revue te laten passeren. Nadeel...het is een lange lijst... Ik zal mijn voorkeuren uit de checklist halen met hier en daar een leuke aansprekende foto of een opmerking, dat moet mijn lijstje dan maar zijn. De checklist heeft maar liefst 7 onderdelen:
  1. Uiterlijk
  2. Beperking bewegingsvrijheid
  3. Prikkels en pijn
  4. Vernederingen en ondergeschiktheid
  5. Seksualiteit
  6. Rollenspellen en scenes
  7. Uro Copra en dergelijke
Ik begin er maar gewoon aan, in dit blog komt Uiterlijk als eerste aan bod, de rest volgt t.z.t.

Uiterlijk

Leren kleding, Rubber of latex kleding, Hoge hakken, Korsetten

Leer, Rubber of latex, Hoge hakken, Korsetten, allemaal kleding die mij opwindt, voor de duidelijkheid: door een V/vrouw gedragen. Vrouwen in lange leren jassen is daarbij nog speciaal, als ik een V/vrouw in een lange leren jas zie, zie dan val ik meteen als een blok ;-). Op mijn site heb ik een pagina gemaakt met wat plaatjes van V/vrouwen in lange leren jassen.

Kuisheidsgordel

Een kuisheidsgordel is een fantasie die ik weleens heb. Zeker in tijden waarop weinig BDSM speeltijd heb gehad of wanneer er een speelavond of -middag in het vooruitzicht staat...

Halsband, Pols/enkelboeien

Pols/enkelboeien zijn in mijn ogen onontbeerlijk voor een mooi BDSM spel, als ik die aan heb ben ik altijd meteen in de stemming (alhoewel...er is niet echt veel nodig om mij in de BDSM-stemming te krijgen ;-))

Scheren

Ik vind het altijd fijn om me intiem te scheren, een voorbereiding die me vaak al helemaal in de stemming brengt. Verder is het ook gewoon praktisch, maar vaak wel een gedoe om alles netjes glad te krijgen... Scheertips nodig: Seksvraagbaak

waar ik niks mee heb in deze categorie

Verplicht kleden, Lingerie (dragen), Hoerige kleding, Exhibitionisme, Uniformen, Verplicht nudisme, Erotisch dansen, Piercing, Tatoeages, Plastische chirurgie, Gewichtstoename. Hier laat ik het maar even bij...anders worden de blog zo lang...ik kom hier dus nog op terug.

Reacties

Populaire posts