Vraag 2: Lijstje met BDSM interesses - deel 2

Dit is mijn vervolg na 6 (!) jaar.
Zoals ik al aangaf in die vorige post gebruik ik de kinks uit het lijstje van een checklist:
En die checklist heeft maar liefst 7 onderdelen:
  1. Uiterlijk
  2. Beperking bewegingsvrijheid
  3. Prikkels en pijn
  4. Vernederingen en ondergeschiktheid
  5. Seksualiteit
  6. Rollenspellen en scenes
  7. Uro Copra en dergelijke
Uiterlijk is al aan de beurt geweest en toen ik het teruglas is daar niet veel veranderd. Waar ik toen niets mee had (Exhibitionisme en Verplicht nudisme) dat vind ik nu wel weer opwindend (maar heb het nog nooit ondergaan).


Beperking bewegingsvrijheid
In deze categorie waren maar een paar onderwerpen die mij niet aanspreken en dat zijn Gasmasker, Blinddoek, Hoofdkap, Kleine ruimte (opgesloten in), Kooi (opgesloten in) en Zintuigen ontnemen. Ik zie, hoor, ruik en voel graag zo veel mogelijk en ja, ook proeven hoort in dit rijtje.
Wel zijn er een paar in deze categorie waar ik extra belangstelling voor heb. Hieronder staan ze, ik heb gewoon een interessant plaatje gezocht en hier en daar een opmerking gemaakt.

Handboeien en kettingen

Ik had ze al staan bij uiterlijk, omdat ik boeien wel mooi vind. Maar boeien zijn natuurlijk ook functioneel, lekker snel en voor veel doeleinden geschkt.

Ingewikkelde (Japanse) touw bondage

Bondages zijn fijn om te doen en te ondergaan, gewoon de aandacht die je dan hebt voor elkaar en de spanning die je dan kunt opbouwen. Ik heb wel een paar workshops gedaan hierin, maar ben er niet erg goed in. Het is trouwens ook mooi om naar te kijken naar een stel dat bezig is met (ingewikkelde) bondages.

Borsten afbinden 

Miss Bonnie vind het altijd wel leuk als ik haar een borstbanondage geef, het komt dus goed uit dat ik dat ook wel fijn vind om te doen.


Vastbinden/Bondage

Hier hang ik in een hangbondage. Alweer lang geleden bedenk ik nu...het wordt weer eens tijd voor ;-).

Zak afbinden, Penisringen/ball stretchers

We hebben niet altijd tijd voor elkaar en dus doe ik mezelf regelmatig een zakbondage om. Er is zelfs een tijd geweest dat ik daarmee op mijn werk rondliep...niemand die het zag.

Voorlopig is het dat weer. Deel 3 over dit onderwerp zal (hopelijk) sneller volgen als dit deel ;-).

Reacties

Populaire posts