Vraag 5: Wat was je eerste BDSM seksuele ervaring?

 Wat was je eerste BDSM seksuele ervaring?

Dat kan ik me echt niet meer herinneren, maar gelukkig heb ik mijn oude mail bewaard. En toen ik zocht naar mijn eerste BDSM ervaring heb ik een mailtje gevonden waarin ik dat beschreven heb (2007, dus het moet ruim daarvoor zijn geweest, vermoedelijk was ik ergens tussen de 30 en 40). 

Mijn eerste BDSM ervaring  was bij een professionele Meesteres, Meesteres Kim in Den Bosch.

Uit de mail: ""Mijn" eerste Meesteres was Meesteres Kim en ik had een sessie van een half uur. Er werd heel weinig gezegd, ik durfde niks te zeggen en wist eigenlijk ook helemaal niet wat ik wilde.... Toch vond ik het wel geslaagd, op een of ander manier klikte het tussen Meesteres Kim en mij."

Van die sessie herinner ik me weinig, vermoedelijk lichte pijn en wat vernedering...een beetje plagen eigenlijk en ik denk dat ik mezelf heb moeten aftrekken.


 

Reacties

Populaire posts