Vraag 2: Lijstje met BDSM interesses - deel 3

Prikkels en pijn

Laat ik hier maar beginnen met een selectie te make wat ik heb ondergaan en wel lekker vind:
(Spaans) rietje:  niet hard, maar wel met liefde gekregen, nooit gegeven en ik weet niet of dat lekker
vind om te doen
Bewerken met tong (geen seks): doe ik graag, zowel het geven van al het ontvangen

Bijten: wel ondergaan en ook gegeven
Brandmerken: nee, vind ik ook niks
Cane: wel ondergaan, maar zonder dat het vel kapot ging (wel flinke striemen. Nooit gegeven.
Cruel Punishments - Caning, Bastinado, Whipping: Nee, vind ik ook niks
CBT (penis- en zakfoltering): ja, als je daar ook balbondage onder verstaat

Cupping: wel eens bij een cupping demonstratie geweest, niet ondergaan.
Electrische vliegenmepper: lijkt met niet bijzonder
Elektriciteit (Electro Stimulatie): we hebben ooit een koppelmiddag georganiseerd met aandacht hiervoor. Ik vond het niks, je hebt weinig controle vind ik.
Geslachtsdelen (gewichten): ja, was lekker

Geslachtsdelen (klemmen): ja ook, lekker.


Harsen (haar verwijderen): nooit gedaan, maar waarom, try before I die
Hete olie (op geslachtsdelen): prima
Hete olie (op lichaam): Ok
Hete was (kaarsvet) (op lichaam): :-) ooit een sessie gewonnen bij Aletta
Hete was (op geslachtsdelen): Ok



Houten batjes: Ok
IJsklontjes: geen probleem


Kietelen: niet echt
Krabbelen (geven): just ask!
Krabbelen (ontvangen): heerlijk


Lichaamsopeningen oprekken (eendebek): kan


Massage (geven): ja
Massage (ontvangen): ja, helemaal geen probleem :-)


Naalden: nee, kan maar liever niet
Over-de-knie (billenkoek): spanking Yes!


Pijn (heftig): lastig te zeggen, hangt af van de situatie
Pijn (mild): alles is relatief...wat is mild? 
Radeerwieltje: lekker
Slaan (hard):ja 
Slaan (zacht):ja
Slaan in gezicht:ja
Slaan met haarborstel:ja
Slaan/tuchtigen:ja


Snijden: wel eens gedaan, als hert beperkt blijft tot knife play
Spelletjes met vuur: fire play, ook al eens ondergaan, :-)


Tepel gewichten: ok
Tepel spelen/pijnigen: ook lekker
Tepelklemmen: hmmm lekker
Tepelringen (piercings): nooit gehad, proberen!


Trampling: ja


Trekken aan haren:

Veeprikstok (elektrisch speeltje): nee, ik vind dit lastig te controleren en controle is alles :-)
Vuurcupping (firecupping): ja
Vuurfloggen (fireflogging): ja
Vuurspanking (firespanking): ja
Vuurspuwen (firespraying): weet ik niet
Vuurverfen (firepainting): ken ik niet....
Zweepslagen op borst: ja, geven en ontvangen

Zweepslagen op geslachtsdelen: ja 
Zweepslagen op rug of billen: ja
Zwepen: over het algemeen: ja 



Auto-SM: wat is dat? Dit:
Ik heb liever zelf de touwtjes is handen...



Reacties

Populaire posts