Vraag 16: Wat zijn de moeilijkste aspecten van het hebben van sex in combinatie met BDSM voor jou persoonlijk?

 Wat zijn de moeilijkste aspecten van het hebben van sex in combinatie met BDSM voor jou persoonlijk?

Voor mij is BDSM eigenlijk altijd al een combinatie met sex. Ik word al opgewonden van de gedachten daaraan en kan het daarom niet scheiden. Misschien heb ik wel een brede kijk op sex...


 Als ik dus naar het plaatje hierboven kijk zit ik in de overlap :-). En mijn definite van sex komt heel erg overeern met die van Morgan uit het onderstaande filmpje:


Deze sheet vond ik ook nog, misschien dat dit nog beter aangeeft hoe ik over BDSM denk, want "intimacy, affection, communication/honesty and sex' (uit https://www.slideshare.net/CreeStetler/bdsm-intro).







Reacties

Populaire posts