Vraag 15: Beschrijf een BDSM activiteit waarover je nieuwsgierig bent en wel eens zou willen proberen.

Vraag 15:  Beschrijf een BDSM activiteit waarover je nieuwsgierig bent en wel eens zou willen proberen.

Laat ik nu erg nieuwsgierig zijn :-). Ik ga hier een lijstje publiceren met activiteiten die ik nog nooit heb ervaren en die ik wel eens zou willen ondergaan of willen uitvoeren. Omdat het misschien een erg lang lijstje zou worden ga ik per onderdeel van de post die gingen over mijn BDSM interesses er één uitlichten.

Hier komen ze (gekozen zonder prio):

1.  BDSM interesses deel 1

Dominante vrouwen in lange leren jassen om me heen, het zou me veel uitmaken wat ze dan vervolgens met me van plan zijn...


2. Beperking bewegingsvrijheid

" Ik zie, hoor, ruik en voel graag zo veel mogelijk en ja, ook proeven hoort in dit rijtje."
Bij deze pagina staat eigenlijk niets wat ik nog niet gedaan heb, maar een hangbondage is alweer erg lang geleden...
Veel van de onderwerpen heb ik al ondergaan en vind ik over het algemeen fijn. De eerste die ik tegen kwam wat ik nog niet gedaan heb is cupping "wel eens bij een cupping demonstratie geweest, niet ondergaan.". Dat wordt het dus :-).
Ook hier maar de eerste de beste die ik tegen kwam: "Dienen met andere ondergeschikten: geen probleem". Lijkt me wel sexy om een keertje op een femdom avondje te dienen,
5. Seksualiteit
Hier kon ik eigelijk niets vinden waar ik nieuwsgierig naar ben en wel zou willen proberen. Dus hier maar iets wat ik wel graag zou willen doen. Vagina aanbidding.

 

Reacties

Populaire posts